-
Opublikowano: czwartek, 13 lutego 2014 - 15:14
Stosownie do przepisów art. 7 i 8 oraz art. 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r., Nr 209, poz. 1243 ze zm.) osobom uprawnionym Starostwo Powiatowe w Tarnowie zapewnia pomoc w kontaktach z Urzędem poprzez:
- korzystanie z pomocy tłumacza języka migowego,
- przystosowanie obiektu Urzędu do potrzeb osób uprawnionych:
- pozostawienie do dyspozycji osób uprawnionych dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych znajdujących się na parkingu Starostwa (ul. Narutowicza 38, wjazd od strony ulicy Limanowskiego) oraz jednego miejsca parkingowego przy ul. Nowej 3,
- możliwość korzystania z windy w budynkach Starostwa (ul. Narutowicza 38 i ul. Nowa 3),
- środki wspierające komunikowanie się, w szczególności:
- korzystanie z poczty elektronicznej - adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- korzystanie z centrali telefonicznej - nr 14 6883 300
- przesyłanie faxów do sekretariatu - nr 14 6883 310
- korzystanie z platformy e-puap - www.epuap.gov.pl
- Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) - www.bip.malopolska.pl/sptarnow
- stronę internetową Powiatu - www.powiat.tarnow.pl
Zgłoszenie przez osobę uprawnioną potrzeby skorzystania z usługi na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem jej realizacji (z wyłączeniem sytuacji nagłych) usprawni znacznie proces załatwienia sprawy.
Każdy pracownik Urzędu, ma obowiązek okazania wszelkiej pomocy osobie uprawnionej.